XXI Jardunaldia: TAILERRAK

TAILERRAK - DBH

Jardunaldia: ULIBARRI IKASTETXEAK

Azalpen laburra:

ULIBARRI IKASTETXEAK

Urriaren 25erako:
• 18 mahai, 18 HNATok mahai-gidari:
     o HH+LMHko 8, bi gunetan: LMH_A eta LMH_B
     o DBH+Batx-eko 8, bi gunetan: BH_A eta BH_B
     o Lanbide heziketako 2, bi gunetan: Lanb_A eta Lanb_B
• Bi lan saio:
      o 1.- Ideien truke azkarra. Nor bere mahaitik abiatuta, lau  solas-txanda (lau ardatzetatik pasa)
      o 2..- Azterketan sakontzen. Nork berak hobetsitako ardatza jorratuko du
•    Lau ardatz (Lanb H 2 bakarrik,lehenengo biak)
      1. Eremu Instituzionala,
      2. Irakasleak eta ikasleak,
      3. Familiak eta AZ Langileak eta
      4. Gelaz kanpoko jarduerak

• Lehen  saioan:
  -deia-jasak; 4 unetan, ardatz bakoitzeko bat, arituko dira partaideak. Ardatz bakoitzean HNT bat, mahai-gidari.
  - Une bakoitzean, ardatzaren (eremu / esparru horretan aritzean izandako) Lorpenak eta Zailtasunak aztertuko dute
  - Aurretik, HNTei eskatu 4 ardatzetarako Lorpenak eta Zailtasunak identifikatzeko (Txantiloia eman). Izandako esperientzia aberatsak lorpen gisa eramango dituzte (gidoia bada).
 - HNTak idatziz jasoko du ateratakoa, txanda berrian aurreko(et)an ateratakoa azaldu eta hortik aurrera aritu daitezen proposatu. Saioaren bukaeran ateratako guztia jasoko du, bigarren saiorako oinarri izango baita


• Bigarren  saioan:

 - HNATa bere erreferentzia-mahaian saio osoan zehar
 - HNTak aztergaiak kokatu: ideia jasan atera dena azaldu
 - Taldeak (hogeikoteak) 4 edo 5 interesgai hobetsi
 - Puzle dinamikaren bidez landu: aditu taldeak (talde bakoitzak bana, gehienez bi) eta bateratze taldeak
 - Amaierako 10/15 minututan, HNATek ondorioen fitxa bete, nork berea (mintegira eramateko)

XXI jardunaldia HH-LMH

Jardunaldia: ULIBARRI IKASTETXEAK

Azalpen laburra:

25eko saioa:
• 18 mahai, 18 HNATok mahai-gidari:
     o HH+LMHko 8, bi gunetan: LMH_A eta LMH_B
     o DBH+Batx-eko 8, bi gunetan: BH_A eta BH_B
     o Lanbide heziketako 2, bi gunetan: Lanb_A eta Lanb_B
• Bi lan saio:
      o 1.- Ideien truke azkarra. Nor bere mahaitik abiatuta, lau  solas-txanda (lau ardatzetatik pasa)
      o 2..- Azterketan sakontzen. Nork berak hobetsitako ardatza jorratuko du
•    Lau ardatz (Lanb H 2 bakarrik,lehenengo biak)
      1. Eremu Instituzionala,
      2. Irakasleak eta ikasleak,
      3. Familiak eta AZ Langileak eta
      4. Gelaz kanpoko jarduerak